top of page
12615202_556833964480466_6823671440703121810_o.jpg

ariana barrabés

Veu

Professora de cant

  • Facebook icono social

biografia

Ariana Barrabés Romeo va realitzar estudis de música a l'Aula de Música Moderna i Jazz del Liceu realitzant diverses actuacions amb el Cor de Gospel del Liceu.

L'any 2005 va conformar el projecte Evoéh, un duo de música i poesia espanyola, amb el qual segueix tocant fins avui, havent gravat ja quatre discos. Del 2005 al 2007 va prendre part en estudis de Bell Cant i músiques d'Orient a càrrec d'Ellen Gould. Del 2007 al 2015 va participar en el projecte de jazz-flamenc fusió Camini, anteriorment denominat Flameland.

Ha ampliat la seva tècnica vocal amb classes d'Isabel Soriano. També ha rebut classes d'alta especialització en improvisació amb Joey Blake, Alessandra Patrucco i Bob Stoloff. El 2009 va prendre el curs de direcció coral de gospel a càrrec de Ramon Escalé i diversos membres de la Xarxa Gospel de Catalunya.

Posseeix el títol de nivell 1 i 2 de Estill Voice Training (Voice-craft), a càrrec de Hellen Rowson. Del 2010 al 2013 va ser professora de cant i coral a l'escola Trémolo de Barcelona. També va ser professora de cant a la Unió Filharmònica del Prat i a l'escola A Tempo de Barcelona.

Ha rebut classes de percussió oriental a càrrec d'Omar Kattan i una masterclass amb Glen Vélez. A Sant Feliu de Llobregat s'exerceix com Directora del cor Gospel Link. Fa classes de cant modern i jazz a Sabadell.

El 2015 va obtenir el seu Grau Superior en música a l'Escola Superior d'Estudis Musicals - Taller de Músics - ESEM, amb la seva Tesina i Projecte final de recerca dedicat a les melodies de tradició oral judeoespañolas titulat: "Cantadme galanica: La màgia en la veu de la dona sefardita". Aquest projecte va obtenir la més alta qualificació de la promoció, i està avalat i dirigit pels doctors en musicologia Santiago Galán i Francesc Xavier Alern.

L'any 2016 va aprofundir en percussió tradicional aprenent d'Aziz Khodari. Va realitzar un curs de música antiga amb Abdelaziz Samsaoui al 2017.

 

bottom of page